Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Apex Legends Çıkış Tarihinden Bu Zamana Kadar 16.000 Hileciyi Oyundan Uzaklaştırdığı Duyurdu

 
     Respawn Entertainment tarafından geliştirilen ve Elektronic Arts. tarafından 4 Şubat 2019 tarihinde PC, PS4 ve Xbox One platformunda ücretsiz olarak yayınlanan Apex Legends, Battle Royal oyun kategorisinde, ilk 8 saatte 1 milyon oyuncuya ulaşmayı başardı. Aynı başarıyı Twitch TV yayınlarına da yansıtan oyun, araştırma firması Gamoloco tarafından yayınlanan verilere göre 12 Şubat tarihinde Twitch'de tam 8.4 milyon saatlik izlenmeye ulaştı ve Twitch Rivals etkinliği ile damgasını vurdu.
 
     Öte yandan oyunun yapımcısı olan Respawn Entertainment'in topluluk yöneticisi, Reddit forumunda yaptığı açıklamaya göre Apex Legends'in açılışından bu zamana kadar, 16.000’den fazla hile kullanan oyuncuyu oyundan uzaklaştırdığını ve oyuncuları kanıtları olmasa bile şüpheli buldukları oyuncuları bildirmeleri konusunda bilgilendirdi. Apex Legends'ın hile konusunda gerekli tedbirleri en başından alması ve oyuncuları güncel olarak bilgilendirmesi, oyunun başarı ivmesine katkı sağlayacağına işaret ediyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Apex Legends Respawn Entertainment oynaması ücretsiz battle royale oyunu Titanfall
Eski Space Soldiers Kadrosuna Ömer ”imoRR” Karataş'u Transfer Etti PS Vita Üretimi Yakında Japonya'da Sona Erecek
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

mariazone

10.3.2019 20:43:55

0
Helal olsun adamlar çalışıyor

jarkaman

19.2.2019 19:48:15

0
İngilizcem iyi değil oyunda birşey algılayamadım ama liste ile ilgili sanırım

Wayward Son

19.2.2019 18:35:23

0
Valla nasıl yapıldığını, Dice'ın da nasıl izin verdiğini bilmesem de şöyle bir şey dolanıyor son günlerde. Video sahibi güzel yakalamış.

jarkaman

19.2.2019 17:05:44

0
Şu oyun için bahsettiğin şeyler çokta oynanışı değiştirmiyor.

BSC Misafiri

19.2.2019 16:58:45

+1
Kullandığı aleti nerede öveceğini şaşırdı millet.

GT_55

19.2.2019 11:40:10

0
Kardeşim ben exclusive oyunlardan bahsetmedim. Multiplayer oyunlar için dedim eşitlik kelimesini.

Aksel123

19.2.2019 11:24:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: Deswaaa Burası baya karışmış :)
Vallaha ya Klavyeyi camdan atasım var :D

Deswaaa

19.2.2019 11:23:49

0
Burası baya karışmış :)

Aksel123

19.2.2019 11:20:20

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55 Pc'de hile çok daha fazla işte, bunu kabul etmek gerekir. Ps4'te multiplayer bir oyunda oyunun içindeki kodlara müdahele edebilme şansın yok. Pc açık kaynak , müdahele edebilme şansın çok daha yüksek. Ayrıca konsolda eşitlik pc'ye göre çok daha fazladır. Herkes aynı konsolda, aynı fps' de, çoğunluk gamepad ile oynar.Arada işte klavye-mouse setler ile oynayanlar var. O yüzden multiplayer oyunları konsol platformuna almayı tercih ediyorum.
Benim demek istediğim şey şu hile bi tek bilgisayarda var mış gibi davranan arkadaşlar var bide eşitlik falan diyosunda exe oyunlar içine ediyo bunun xbox özel ps özel pc özel switch özel bırakın herkes oynasın bide konuyla ne alakası var eşitlik adamın 4k açıcak sistemi varsa oynasın.

GT_55

19.2.2019 11:15:04

+2
Pc'de hile çok daha fazla işte, bunu kabul etmek gerekir. Ps4'te multiplayer bir oyunda oyunun içindeki kodlara müdahele edebilme şansın yok. Pc açık kaynak , müdahele edebilme şansın çok daha yüksek. Ayrıca konsolda eşitlik pc'ye göre çok daha fazladır. Herkes aynı konsolda, aynı fps' de, çoğunluk gamepad ile oynar.Arada işte klavye-mouse setler ile oynayanlar var. O yüzden multiplayer oyunları konsol platformuna almayı tercih ediyorum.

Aksel123

19.2.2019 11:13:21

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Slayer M4chine Ben çok yanlış anlamadım, sen çok yanlış yazmışsın. "Konsol kullanmamın en büyük sebebi budur" demen gerekiyordu "Neden konsol kullandığımın en büyük kanıtı" değil.
Yanlız o yorumu yazan arkadaşın adı Deswaaa yine yanlış anlamışsın :D

Slayer M4chine

19.2.2019 11:06:07

0
Ben çok yanlış anlamadım, sen çok yanlış yazmışsın. "Konsol kullanmamın en büyük sebebi budur" demen gerekiyordu "Neden konsol kullandığımın en büyük kanıtı" değil.

BSC Misafiri

19.2.2019 10:12:51

+3
Sanki konsolda hile yapılamıyor ayakta uyuyun.Psn sunucusu üzerinden hangi online oyun olursa oksun hileli olarak oynayan tonla insan var yalnızca hile yapmak için pc yazılımını almak gerek.Birşey söylerken araştırıpta söyleyin.

Aksel123

19.2.2019 09:36:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: Slayer M4chine Hayatımda gördüğüm en saçma cümle olabilir, konsol kullandığını kanıtlamanın bu haberle ne alakası var? Çok kanıtlamak istiyorsan SS çek buraya at.
Sen çok yanlış anlamışsın bi tek bilgisayarda hile yok dedim en altaki yorum yazan arkadaşa ordan tartışma çıktı sen ne diyosun ?

Slayer M4chine

19.2.2019 09:33:35

+1
Hayatımda gördüğüm en saçma cümle olabilir, konsol kullandığını kanıtlamanın bu haberle ne alakası var? Çok kanıtlamak istiyorsan SS çek buraya at.

Aksel123

19.2.2019 09:14:50

0
quote:

Orjinalden alıntı: jarkaman Mesela ne tür hileler var? Benim bildiğim sadece neti yavaşlatan hileler kullanılabiliyor başka birşeyde aklıma gelmiyor
Ben oyunlardan diyorum mesela gta 5 ps 4 de hile yapan bolca var banlanıyo mu evet ama yapan var para hilesi araba indirme hilesi lwl hilesi bilgisayarda var onlarda banlanıyo ama amerikada oyunlar çok ucuz olduğu için yenisini alıp tekrar yapıyo türkiyede bi oyun 250 tl yiyosa al yap :D https://www.youtube.com/watch?v=tW3705vbXv4

jarkaman

19.2.2019 09:11:09

0
Mesela ne tür hileler var? Benim bildiğim sadece neti yavaşlatan hileler kullanılabiliyor başka birşeyde aklıma gelmiyor

Aksel123

19.2.2019 09:08:27

0
quote:

Orjinalden alıntı: Watton1 <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Aksel123 &lt;blockquote class="quote"&gt;&lt;i&gt;quote:&lt;/i&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Orjinalden alıntı: Deswaaa Neden konsol kullandığımın en büyük kanıtı&lt;/blockquote&gt; Orda hileci yok mu sanıyosun az youtube bak her yerde var.</blockquote> %100 eminim konsolda hilecilere daha çabuk müdahale edilebiliyor.ama pc keşmekeş.
Hile her yerde var sadece birinde daha erken öbüründe daha geç banlanıyo yapan adam yapıyo sonuçta bilgisayarda her gün online oyunlardan binlerce kişi banlanıyo adamda para var gidip yeni hesap alıyo tekrar yapıyo konsollar içinde geçerli bu durum.

Watton1

19.2.2019 08:21:32

0
quote:

Orjinalden alıntı: Aksel123 <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Deswaaa Neden konsol kullandığımın en büyük kanıtı</blockquote> Orda hileci yok mu sanıyosun az youtube bak her yerde var.
%100 eminim konsolda hilecilere daha çabuk müdahale edilebiliyor.ama pc keşmekeş.

Aksel123

19.2.2019 07:49:12

+3
quote:

Orjinalden alıntı: Deswaaa Neden konsol kullandığımın en büyük kanıtı
Orda hileci yok mu sanıyosun az youtube bak her yerde var.

Deswaaa

19.2.2019 07:32:56

+2
Neden konsol kullandığımın en büyük kanıtı
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Apex Legends
+ TAKİBE
AL
1 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız